Loading [MathJax]/extensions/tex2jax.js

Systemtheorie

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Authors

Details

Original languageGerman
Title of host publicationHandlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen
EditorsFranz B. Wember, Roland Stein, Ulrich Heimlich
Place of PublicationStuttgart
Pages293-294
Number of pages20
Publication statusPublished - 2014

Cite this

Systemtheorie. / Lohse, Simon; Werning, Rolf.
Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen. ed. / Franz B. Wember; Roland Stein; Ulrich Heimlich. Stuttgart, 2014. p. 293-294.

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Lohse, S & Werning, R 2014, Systemtheorie. in FB Wember, R Stein & U Heimlich (eds), Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen. Stuttgart, pp. 293-294.
Lohse, S., & Werning, R. (2014). Systemtheorie. In F. B. Wember, R. Stein, & U. Heimlich (Eds.), Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen (pp. 293-294).
Lohse S, Werning R. Systemtheorie. In Wember FB, Stein R, Heimlich U, editors, Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen. Stuttgart. 2014. p. 293-294
Lohse, Simon ; Werning, Rolf. / Systemtheorie. Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen. editor / Franz B. Wember ; Roland Stein ; Ulrich Heimlich. Stuttgart, 2014. pp. 293-294
Download
@inbook{3bedc6d3d2ea4fe68514f3abdf3c621c,
title = "Systemtheorie",
author = "Simon Lohse and Rolf Werning",
year = "2014",
language = "Deutsch",
pages = "293--294",
editor = "Wember, {Franz B. } and Roland Stein and Heimlich, {Ulrich }",
booktitle = "Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensst{\"o}rungen",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Systemtheorie

AU - Lohse, Simon

AU - Werning, Rolf

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SP - 293

EP - 294

BT - Handlexikon Lernschwierigkeiten und Verhaltensstörungen

A2 - Wember, Franz B.

A2 - Stein, Roland

A2 - Heimlich, Ulrich

CY - Stuttgart

ER -

By the same author(s)