L'interface parallèle: Ein Plädoyer für die digitale Bildung

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Authors

  • Jennifer Wengler
  • Benjamin Inal

Research Organisations

External Research Organisations

  • Paderborn University
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)5-11
Journalfranzösisch heute
Volume2021
Issue number52/3
Publication statusPublished - 2021

Cite this

L'interface parallèle: Ein Plädoyer für die digitale Bildung. / Wengler, Jennifer; Inal, Benjamin.
In: französisch heute, Vol. 2021, No. 52/3, 2021, p. 5-11.

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Wengler, J & Inal, B 2021, 'L'interface parallèle: Ein Plädoyer für die digitale Bildung', französisch heute, vol. 2021, no. 52/3, pp. 5-11.
Wengler, J., & Inal, B. (2021). L'interface parallèle: Ein Plädoyer für die digitale Bildung. französisch heute, 2021(52/3), 5-11.
Wengler J, Inal B. L'interface parallèle: Ein Plädoyer für die digitale Bildung. französisch heute. 2021;2021(52/3):5-11.
Wengler, Jennifer ; Inal, Benjamin. / L'interface parallèle : Ein Plädoyer für die digitale Bildung. In: französisch heute. 2021 ; Vol. 2021, No. 52/3. pp. 5-11.
Download
@article{0328e32b52ee42758ed6881fcbe5dac8,
title = "L'interface parall{\`e}le: Ein Pl{\"a}doyer f{\"u}r die digitale Bildung",
author = "Jennifer Wengler and Benjamin Inal",
year = "2021",
language = "Deutsch",
volume = "2021",
pages = "5--11",
number = "52/3",

}

Download

TY - JOUR

T1 - L'interface parallèle

T2 - Ein Plädoyer für die digitale Bildung

AU - Wengler, Jennifer

AU - Inal, Benjamin

PY - 2021

Y1 - 2021

M3 - Artikel

VL - 2021

SP - 5

EP - 11

JO - französisch heute

JF - französisch heute

SN - 0342-2895

IS - 52/3

ER -