Place Branding ist kein Schnellschuss: Kulturlandschaftsbezogene Markenbildung auf Basis regionaler Identität im Projekt „Regiobranding“: Im Gespräch: PD Dr. Sylvia Herrmann und Falco Knaps, Leibniz Universität Hannover, Institut für Umweltplanung

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Authors

  • Niklas Völkening
  • Sylvia Herrmann (Contributor)
  • Falco Knaps (Contributor)

Research Organisations

External Research Organisations

  • University of Augsburg
View graph of relations

Details

Translated title of the contributionPlace branding is no hasty reaction: Cultural landscape-related branding based on regional identity in the project "Regiobranding": In an interview with Assoc. Prof. Dr. Sylvia Herrmann and Falco Knaps, Leibniz University Hanover, Institute of Environmental Planning
Original languageGerman
Pages (from-to)266-270
Number of pages5
JournalStandort
Volume41
Issue number4
Early online date17 Nov 2017
Publication statusPublished - Dec 2017

ASJC Scopus subject areas

Cite this

Place Branding ist kein Schnellschuss: Kulturlandschaftsbezogene Markenbildung auf Basis regionaler Identität im Projekt „Regiobranding“: Im Gespräch: PD Dr. Sylvia Herrmann und Falco Knaps, Leibniz Universität Hannover, Institut für Umweltplanung. / Völkening, Niklas; Herrmann, Sylvia (Contributor); Knaps, Falco (Contributor).
In: Standort, Vol. 41, No. 4, 12.2017, p. 266-270.

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Download
@article{6fd27e4b45464be191af2ca5c4860aac,
title = "Place Branding ist kein Schnellschuss: Kulturlandschaftsbezogene Markenbildung auf Basis regionaler Identit{\"a}t im Projekt „Regiobranding“: Im Gespr{\"a}ch: PD Dr. Sylvia Herrmann und Falco Knaps, Leibniz Universit{\"a}t Hannover, Institut f{\"u}r Umweltplanung",
author = "Niklas V{\"o}lkening and Sylvia Herrmann and Falco Knaps",
note = "Copyright: Copyright 2017 Elsevier B.V., All rights reserved.",
year = "2017",
month = dec,
doi = "10.1007/s00548-017-0506-9",
language = "Deutsch",
volume = "41",
pages = "266--270",
number = "4",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Place Branding ist kein Schnellschuss

T2 - Kulturlandschaftsbezogene Markenbildung auf Basis regionaler Identität im Projekt „Regiobranding“: Im Gespräch: PD Dr. Sylvia Herrmann und Falco Knaps, Leibniz Universität Hannover, Institut für Umweltplanung

AU - Völkening, Niklas

A2 - Herrmann, Sylvia

A2 - Knaps, Falco

N1 - Copyright: Copyright 2017 Elsevier B.V., All rights reserved.

PY - 2017/12

Y1 - 2017/12

UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85034242843&partnerID=8YFLogxK

U2 - 10.1007/s00548-017-0506-9

DO - 10.1007/s00548-017-0506-9

M3 - Artikel

VL - 41

SP - 266

EP - 270

JO - Standort

JF - Standort

SN - 0174-3635

IS - 4

ER -