Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie – Empirie – Praxis |
Editors | Diana Gebele, Alexandra L. Zepter |
Place of Publication | Köln |
Pages | 165-186 |
Number of pages | 22 |
Publication status | Published - 2016 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie – Empirie – Praxis. ed. / Diana Gebele; Alexandra L. Zepter. Köln, 2016. p. 165-186.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
}
TY - CHAP
T1 - Lautes Denken als Methode zur Forschung und Diagnostik in inklusionspädagogischen Handlungsfeldern
AU - Börnert-Ringleb, Moritz
AU - Grubert, Jana
AU - Wilbert, Jürgen
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-940120-09-0
SP - 165
EP - 186
BT - Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie – Empirie – Praxis
A2 - Gebele, Diana
A2 - Zepter, Alexandra L.
CY - Köln
ER -