Details
Originalsprache | Deutsch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | Programme & Abstract Book |
Untertitel | The Asian Conference on Education (ACE2024). November 25-29, 2024 |
Seiten | 179 |
Seitenumfang | 1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2024 |
Publikationsreihe
Name | The Asian Conference Programme & abstract book |
---|---|
ISSN (elektronisch) | 2433-7587 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
Programme & Abstract Book: The Asian Conference on Education (ACE2024). November 25-29, 2024. 2024. S. 179 (The Asian Conference Programme & abstract book).
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Abstract in Konferenzband › Forschung › Peer-Review
}
TY - CHAP
T1 - Subject-Centredness and Self-Conception als an Inclusive Science of German-Langugage Pedagogy for Intellectual Disabilities
T2 - Convergence or Contradiction?
AU - Klix, Jonathan
PY - 2024
Y1 - 2024
M3 - Abstract in Konferenzband
T3 - The Asian Conference Programme & abstract book
SP - 179
BT - Programme & Abstract Book
ER -