Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Fachzeitschrift | Journal of Children and Media |
Publikationsstatus | Elektronisch veröffentlicht (E-Pub) - 20 Dez. 2024 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: Journal of Children and Media, 20.12.2024.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Artikel › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - Accompany me – using a virtual learning companion to inform adolescents in Germany about everyday racism on social media
AU - Börsting, Johanna
AU - Schwarze, Veronica
AU - Aprin, Farbod
AU - Malzahn, Nils
AU - Hoppe, H. Ulrich
AU - Eimler, Sabrina C.
PY - 2024/12/20
Y1 - 2024/12/20
UR - http://dx.doi.org/10.1080/17482798.2024.2440603
U2 - 10.1080/17482798.2024.2440603
DO - 10.1080/17482798.2024.2440603
M3 - Article
JO - Journal of Children and Media
JF - Journal of Children and Media
SN - 1748-2798
ER -